otrdiena, 2020. gada 8. septembris

Patīkamais pārsteigums

Ne visi vaboļpētnieka piedzīvojumi ir saistīti ar stresainiem atgadījumiem. Visbiežāk tie ir patīkami un forši! Kad darbs tev nes pozitīvas emocijas, tu jūties laimīgs. Ir patīkami, ka tevi novērtē starptautiski vai valsts līmenī, piešķirot ordeņus un apbalvojumus. Tas nav mazsvarīgi. Taču daudz patīkamāk ir, ja tev apkārt strādā kolosāli kolēģi, ar kuriem gribi tikties gan darbā ikdienā, gan ārpus darba, kā arī tas, ka tevi novērtē tavi studenti. Lielāko daļu no savas dzīves es esmu gājis uz darbu ar prieku. Protams, ir piedzīvots daudz arī rūgtuma brīžu, īpaši tad, kad tevi uzmet cilvēki, kuriem tu esi palīdzējis nonākt saulītē, kurus tu esi izvilcis un visādi stutējis. Un tādu arī ir bijis ne mazums. Taču man vislielākais novērtējums ir manu bioloģijas studentu atzinība. Cik patīkami, kad tavā dzimšanas dienā atveras tava kabineta durvis un pa tām ienāk tava studente, rokās nesdama pašgatavotu fantastiski skaistu lelli! Pasniedzēj, šeit es Jūs uztaisīju! Mans hobijs ir brīvajā laikā šūt lelles. Es dāvinu Jums šo mazo dāvanu, apsveicu Jūs un saku lielu paldies par atbalstu un sadarbību! - tā teica mana studente Katja, apsveicot mani dzimšanas dienā pagājušajā gadā. Vai lelle nav līdzīga man? Nu, ir taču! Šāda tavas studentes atzinība ir ne mazāk svarīga kā valdības apbalvojums, un šo dāvanu es glabāšu kā lielu dārgumu. Patīkams pārsteigums! Lai ir vairāk šādu patīkamu pārsteigumu ikvienam no mums!


Es manas studentes Katjas (Katerina Lecka) šūtās lelles izskatā


Mana studente Katja ekspedīcijā Kurzemē margrietiņu laukā pie Kaļķiem


Prieks pētīt vaboles un strādāt ar studentiem, kad tu redzi, ka tev ir sekotāji








Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru